adManiac 2009.05.26. 22:22

Alkudozás a gyerekkel

Három és fél éves a kisfiam és már most igen erős érdekérvényesítő képességről tesz tanubizonyságot. Sok esetben, ha valamit el szeretnénk érni nála és a logikus érvelés vagy éppen a szigor nem működik, alkudozásba kezdünk. Az esetleges alternatív megoldások pedig jól…

adManiac 2009.05.25. 23:23

Szólásszabadság

Pályafutásomat a reklámszakmában kezdtem, 4 évet dolgoztam egy ma is meghatározó reklámügynökségnél. Rengeteg emléket adott ez az időszak - nyilvánvaló, hogy a reklámok szeretete is innen ered. Ebből az időszakból emelném ki most az Independent döbbenetes erejű alkotását…

Miből van a mesterséges könnycsepp? Hogyan működik? Milyen varázslat állhat a háttérben? Erről rántja le a leplet a Visine zseniális sajtókampány sorozata, melyből a kedvenc elemem itt:

adManiac 2009.05.21. 17:07

Nagyon penge!

Na akkor végre csapjunk bele a lecsóba és kanyarodjunk vissza a közelmúlt anyagaihoz, melyek színvonalukban és nyilván a rájuk szánt büdzsében össze sem hasonlíthatóak a régmúlt kedves kis próbálkozásaival. Rögtön kezdjük egy wilkinson spottal, mely csekély 4.3 milliós…

adManiac 2009.05.20. 11:23

Megjön a kedve!

Akkor folytassuk egy másik klasszikussal. A méltán híres és népszerű Skála Kópéval. Értitek Skála Coop -> Skála Kópé... És akkor az érték: ha valaki talál ennél olcsóbban megvalósított reklámot az ossza meg velem.

Most olvastam a Kreatív Online-on egy jó kezdeményezésről, melynek lényege, hogy egy helyen dijnyertes.hu összegyűjtésre kerül a magyar reklámszakma legzamatosabb termése. A két legkorábbi gyöngyszem 1976-os!!! Lehet nézelődni...

adManiac 2009.05.19. 11:12

A legendás: MÜSZI

Mi mással is lehetne kezdeni, mint a legendás MÜSZI-vel. Ekkor még könnyű volt felkelteni a teljes lakosság figyelmét, hiszen olyan alacsony volt a reklámzaj. Véleményem szerint a mostani 35-45 éves korosztály 90%-a emlékszik e műremekre, bár valószínüleg 1%-uk tudja, hogy miről…