Vasárnap véget ért a 56. a Cannes Lions Reklámfesztivál. A legtöbbet díjazott kampányok közül nekem a következő megoldás viszi el a pálmát. Két dolog miatt: 1. mert elhiszem, hogy a benne szereplő bank tényleg segíteni akar(t) 2. mert remekül hozza össze az offline és online…

Mit tehet az a környezetvédelmi szakember, aki üzleti partnereinek névjegykártyát kíván átnyújtani?! Mégsem adhat papírból készült kártyát, hiszen akkor közvetve ő is hozzájárul a fák kivágásához... Ezt a problámát oldotta meg egy huszárvágással Andrea Romani.…

Nincs szebb annál, amikor két konkurens márka úgy igazán egymásnak feszül. Az AUDI és a BMW évek óta egyre jobban elmélyülő harcban csatatérré változtatta a különböző hirdetési felületeket. Most az óriásplakátokra került sor. Az AUDI plakátján az új AUDI4 a következő…